مدیرکل ورزش وزارت نفت، هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی و بازیکنان نفت تهران در گذشت مربی فقید نفتی‌ها را به خانواده آن زنده یاد، جامعه ورزش و فوتبال تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، عصر دوشنبه یکی از تلخ‌ترین روزهای باشگاه و تیم نفت تهران بود. سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم نفت تهران هیچگاه باور نمی‌کردند مربی صبور، زحمتکش و دلسوز نفتی‌ها برای آماده‌سازی شاگردانش برای آخرین بار پا به زمین چمن بگذارد.

مربی فقید نفتی‌ها دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان در مقابل دیدگان همکاران و برخی از شاگردانش جان به جان آفرین تسلیم کرد. اتفاقی که هنوز هم کسی آن را باور نمی‌کند و همه به دنبال بهبودی و بازکشت اکبر آقا به تمرینات نفت هستند.

بدون شک تحمل چنین داغی بیش از همکاران،‌دوستان و شاگردان آن مرحوم برای خانواده اکبرآقای دارستانی که مثل همیشه منتظر بازگشت او از تمرین به خانه بودند سخت و طاقت فرساست.

مدیرکل ورزش وزارت نفت، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و کارکنان باشگاه نفت تهران که همچنان در شوک از دست دادن اکبرآقای دوست داشتنی تیم نفت هستند مراتب تسلیت خود را به خانواده آن زنده یاد، جامعه ورزش و به ویژه فوتبال تسلیت گفته و از خداوند منان برای خانواده آن زنده یاد تقاضای صبر و آمرزش و مغفرت روح آن زنده یاد را دارند.

یاد علی اکبر دارستانی دوست داشتنی همیشه در قلب و ذهن ما باقی خواهد ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.