کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال با انجام ۹ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، پیکان صدرنشین با یک گل از گل‌گهر سیرجان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، پیکان که هفته‌هاست صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول است، پس از دو هفته تساوی، از حریف اصفهانی‌اش شکست خورد تا زنگ خطر برای این تیم به صدا درآید. ضمن این که برتری تیم دوم جدول برابر حریفش ضرر این باخت را برای پیکان بیشتر کرده است. تک گل گل‌گهر سیرجان را آرمان اکوان به ثمر رسانده است.

مس رفسنجان از ساعت ۱۴:۲۵ میزبان پاس بود. دیدار دو تیم بدون گل مساوی دنبال می‌شد که در دقیقه ۹۳ حسین قهارپور از مس دروازه پاس را باز کرد تا هر سه امتیاز بازی به حساب میزبان ریخته شود.

در دیگر دیدار امروز (دوشنبه) پارسه در تهران با یک گل شهرداری اردبیل را شکست داد. حجت اسلامی تک گل این بازی را به ثمر رساند.

خیبر در خرم آباد از نفت آبادان پذیرایی کرد. میزبان در این دیدار ابتدا با گل علی صدرا (پنالتی) از حریف پیش افتاد اما در ادامه امیر ذلیکانی، فاخر تهامی و محمد شادکام سه گل برای تیم آبادانی به ثمر رساندند تا دست پر به شهر خود بازگردند. هرچند خیبر در دقیقه ۹۶ بازی یک ضربه پنالتی دیگر نیز به دست آورد تا علی صدرا دومین گل خود و تیمش را نیز به ثمر برساند اما این گل تاثیری در نتیجه کلی مسابقه نداشت.

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک انجامید. رضا احمدشاهی برای ایرانجوان و مهران امیری برای گیتی‌پسند گلزنی کردند.

همچنین دیدار تیم‌های نساجی مازندران و داماش گیلان به تساوی یک بر یک انجامید. محمدرضا مهدوی برای داماش و شاهین مجیدی برای نساجی گل زدند.

سومین دیدار امروز (دوشنبه) که به تساوی یک بر یک انجامید، بین تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد یزد برگزار شد. حمید غلامی برای فولاد و عماد میرجوان برای آلومینیوم گلزنی کردند.

در هفته تساوی‌ها دیدار حساس ماشین‌سازی تبریز و مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین آلومینیوم هرمزگان در خانه برابر خونه به خونه به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. روح‌الله باقری و مرتضی منصوری برای خونه به خونه گل زدند و آرش عبدلی از روی نقطه پنالتی تک گل آلومینیوم را به ثمر رساند. خونه به خونه با این برد اختلاف امتیازش با پیکان را به عدد ۳ کاهش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.