امیر عابدینی می‌گوید اسپانسر فصل بعد لیگ از طریق مزایده انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امیر عابدینی پس از جلسه با مسئولان شرکت ایران نوین اظهار کرد: امروز آقای طاهری به جلسه آمدند و نقطه نظرات خودشان را مطرح کردند. پندار توفیقی هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال در جلسه حضور داشتند و نظرات خود را گرفتند. وکیل ما هم آقای آل اسحاق در جلسه بودند. مسئولان ایران نوین هم در جلسه آمدند و یک سری دفاعیات خود را مطرح کردند و ما هم به دنبال این هستیم با مذاکره این مشکلات را حل کنیم. به دنبال این هستیم که با مذاکره بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم. اگر این مسئله حل نشود، در کمیته حکمیت مسئله مطرح می‌شود تا حکم آن‌ها اجرایی شود. اگر هم حکم آن‌ها اجرا نشد، به دستگاه قضا شکایت خواهیم کرد.

او درباره اینکه با طاهری اختلاف نظر دارد اما در جلسه با او صحبت می‌کند گفت: من با طاهری صحبت می‌کنم اما درباره پرسپولیس هیچ حرفی به او نمی‌زنم.

او اضافه کرد: سال گذشته ایران نوین حدود ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداختی داشته است اما آن‌ها ادعا دارند از جاهای مختلف طلبکارند که باید طلب‌هایشان را وصول کنند و بعد طلب ما را پرداخت کنند اما ما هم می‌گوییم ما مسئول طلب آن‌ها نیستیم. قرار شد روز یکشنبه بسته‌ای را تهیه کنند و به هیات رییسه ارائه شود تا درباره پرداخت مطالبات‌شان تصمیم‌گیری شود.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است با شرکت دیگری برای تبلیغات محیطی قرارداد بسته شود گفت: با هیچ شرکتی بدون مزایده قرارداد امضا نمی‌کنیم. برای سال آینده هم قطعا مزایده برگزار می‌کنیم. الان هم کمی دیر شده است. امیدواریم آقای تاج فشار بیاورد تا این مزایده هرچه زودتر برگزار شود. شرکت ایران نوین هم اگر حسن انجام کارش را نشان دهد، می‌تواند در این مزایده شرکت کند. دیگران هم می‌توانند در این مزایده حضور داشته باشند.

وی درباره صحبت‌های رد و بدل شده بین دایی و برانکو هم گفت: دایی مسئولیت تیمی را بر عهده دارد و باید تمرکزش روی کار خودش باشد. به نظر من برانکو بهترین مربی‌ خارجی است که بعد از استانکو به پرسپولیس آمده و برای این تیم دلسوزی می‌کند. چنین مربی خارجی و دلسوزی کم داریم. او فوق‌العاده با کلاس رفتار می‌کند و باکلاس صحبت می‌کند. حفظ برانکو ضرورت فوتبال ایران است. من راجع به پرسپولیس صحبت نمی‌کنم اما می‌توانم راجع به عملکرد برانکو صحبت کنم و از او دفاع کنم. البته بازیکنان هم گاهی کارهایی می‌کنند که اقتضای جوانی‌شان است.

او در پایان درباره اینکه هدایتی به ورزشگاه رفته نیز گفت: هدایتی حق دارد به ورزشگاه برود. من هم ۲۰ سال نرفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.