کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیروزی بارسلونا برابر سویا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته بیست وششم لالیگا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید. در مهم ترین بازی بارسلونا سویا را شکست داد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به شرایط رئال مادرید پس از شکست در داربی اختصاص دارد. جایگاه فلورنتینو پرس، رییس باشگاه به خطر افتاده است. به نظر می رسد بازیکنان تعهدات خود را فراموش کرده اند. جایگاه سوم که متعلق به مادرید است در خطر است.

این نشریه به پیروزی بارسلونا برابر سویا اشاره کرد. آبی اناری ها دو بر یک در این دیدار پیروز شدند. بارسلونا در این بازی به رکورد ۳۴ بازی پیاپی بدون شکست رسید و با رکورد مادرید بینهاکر برابری کرد.

پیروزی بسکتبال رئال مادرید مقابل والنسیا از عناوین این روزنامه است. یوی در لحظات پایانی توپ را از فاصله ۲۰ متری وارد سبد کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. این دیدار با نتیجه ۹۵ بر ۹۴ به پایان رسید.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی بارسلونا اختصاص دارد. لیونل مسی در این دیدار گلزنی کرد. او قصد داشت توپ را از نقطه کرنر وارد دروازه کند. آبی اناری ها اختلاف خود را با مادرید به ۱۲ امتیاز رساندند.

پیروزی منچستریونایتد برابر آرسنال از عناوین این نشریه است. شاگردان فان خال با نتیجه سه بر دو سیتی را شکست دادند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به بورخا مایورال اختصاص دارد. مهاجم جوان مادرید دربازی شنبه شب به میدان رفت و دیروز بازی تیم مورد علاقه اش پارلا را از نزدیک تماشا کرد.

این نشریه به وضعیت مادرید اشاره دارد. پس از پیروزی ویارئال اختلاف این تیم با مادرید به دو امتیاز رسید. مادریدی ها چهارشنبه با پنج بازیکن آسیب دیده باید برابر لوانته قرار بگیرند. مادرید در این بازی سه مدافع خود را در اختیار نخواهد داشت.

نتایج این هفته لالیگا از عناوین این نشریه است. والنسیا با سه گل مغلوپ اتلتیک بیلبائو شد. مهمان در ۶ دقیقه سه گل را وارد دروازه شاگردان گری نویل کرد. ویارئال با نتیجه مشابه لوانته را شکست داد و گرانادا با یک گل برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.