سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برای بقا در لیگ برتر کارمان خیلی سخت شده است، اما همچنان امیدواریم و استراتژی داریم.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه چقدر شانس بقا برای تیمش در لیگ برتر در فاصله ۹ هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قائل است، گفت: می‌دانیم برای بقا در لیگ برتر کارمان خیلی سخت شده است، اما با بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که در اختیار داریم، همچنان امیدواریم. برای ماندن در لیگ برتر دیگر نباید در بازی‌های خارج از خانه امتیاز از دست داده و در بازی‌هایی که میزبان هستیم هم باید به دنبال سه امتیاز باشیم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد در تبریز در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: کمالوند کار مربیگری خود را با من در استقلال اهواز شروع کرد و به همین دلیل شناخت خوبی از یکدیگر داریم. او تجربیات زیادی در فوتبال ایران به دست آورده و تیم تحت‌هدایتش خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و تنوع تاکتیکی زیادی دارد. ما هم برنامه‌های خاص خود را برای تقابل با این تنوع تاکتیکی داریم و طبق استراتژی که داریم نباید بدون امتیاز تبریز را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تأکید کرد: تیم ما با اینکه بسیار جوان و بی‌تجربه است در چهار هفته گذشته شخصیت لیگ برتری پیدا کرده و بازی که مقابل تیم‌هایی همچون استقلال، ذوب آهن و نفت تهران انجام دادیم گواه بر این موضوع است، اما چه کنیم که مقابل چنین تیم‌های قدرتمندی در کسب سه امتیاز بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: ما این موضوع را مدیون حمایت‌های ملکی، مالک و یعقوبی، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز هستیم که برای تهیه پول و امکانات تمام تلاش خود را انجام می‌دهند، ضمن اینکه طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان نیز یکی از بهترین زمین‌های استان را برای تمرین در اختیار ما قرار داده است، البته نباید از حمایت‌هایی که هواداران از تیم‌شان انجام می‌دهند به راحتی چشم‌پوشی کرد.

بختیاری‌زاده در مورد دیدار تدارکاتی استقلال اهواز مقابل منتخب خوزستان نیز گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این بازی تدارکاتی انجام شده و قرار است رئیس هیئت فوتبال استان تا دو روز آینده زمین مناسبی را در اختیار ما قرار دهد تا بازی تدارکاتی خود را با منتخب خوزستان انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.