کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکنان ایرانی السد و العربی عملکرد خوبی در دیدار روردور داشتند و نشان دادند که بازیکنان تاثیر گذاری برای تیم خود به شمار می‌آیند. دژاگه و ژآوی به عنوان بهترین بازیکنان این دیدار انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الرای قطر؛ در حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ ستارگان قطر دو تیم السد و العربی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک السد به پایان رسید تا این تیم جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده بندی مستحکم تر کند و این شانس را داشته باشد تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را کسب کند.

در این دیدار سه بازیکن ایرانی به میدان رفتند که عملکرد خوبی از خود نشان دادند. مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب اصلی السد به میدان رفت و گل دوم بازی را به ثمر رساند و از طرف دیگر هم جواد نکونام و اشکان دژاگه در ترکیب اصلی العربی به میدان رفتند که هر دو بازیکن از نظر آماری خوب ظاهر شدند و جواد نکونام هم موفق شد که تک گل تیمش را در این دیدار وارد دروازه حریف کند.

روزنامه الرای قطر بعد از پایان این دیدار حساس عملکرد هر سه بازیکن ایرانی را ارزیابی کرد و به آنها نمره داد.

مرتضی پور علی گنجی

" این بازیکن ایرانی هم در کارهای دفاعی خوب ظاهر شد و هم در حمله به تیمش کمک کرد و موفق شد که یکی از گل ها را به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی سهیم باشد. او از ۱۰ نمره ۷.۵ را به خود اختصاص داد".

جواد نکونام

" در نیمه نخست کاملا از جریان بازی به دور بود و نتوانست عملکرد خوبی برابر خط میانی قوی السد داشته باشد اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست گلزنی هم کند. او از ۱۰ نمره عدد ۷ را به خود اختصاص می دهد".

اشکان دژاگه

" از بهترین بازیکنان میدان بود. او تلاش بسیار زیادی در این دیدار داشت اما دیگر بازیکنان العربی به او کمک نکردند و این بازیکن تنها بود. او از ۱۰ نمره عدد ۷.۵ را به خود اختصاص می دهد و از نظر فنی و بدنی بهترین بازیکن العربی بود".

در تیم العربی اشکان دژاگه بهترین بازی را به نمایش گذاشت و بالاترین نمره را هم به خود اختصاص داد تا نشان دهد که چه بازیکن تاثیر گذاری برای العربی است و اما در السد ژاوی هرناندز نمره ۸ را به خود اختصاص داد و به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

ستاره خط میانی آبی اناری‌ها یکی از بهترین بازیهای خود در فصل جاری را به نمایش گذاشت و سهم به سزایی در کسب سه امتیاز این دیدار حساس داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.