سرمربی رئال مادرید لالیگا را برای تیمش تمام شده عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست وششم لالیگا با یک گل مغلوب اتلتیکو مادرید شد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: من از بازی خوشحال نیستم و نمی توانم از آنچه گذشت و بازی که انجام دادیم خوشحال باشم. لالیگا برای ما تمام شده است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: پیش از لیگ قهرمانان چهارشنبه یک بازی داریم و باید با تمام قوا در آن بازی حاضر شویم تا پیروزی را به دست آوریم. باید به فکر بازی آینده باشیم و اینگونه ادامه دهیم. امروز ضربه سختی خوردیم. شکست در خانه برابر اتلتیکو سخت است. انتظار چنین بازی را نداشتیم.

زیدان که به بازیکنانش اعتماد دارد گفت: من همیشه پشت آن ها هستم و آن ها نیز از من حمایت می کنند. سال آینده همه چیز تغییر خواهد کرد. ممکن است مربی نیز عوض شود. هر اتفاقی که افتاد باید ادامه داد.

سرمربی فرانسوی درباره تغییرات در ترکیب تیم اظهار کرد: چهارشنبه بازی داریم و من دیوانه نشده ام. نه زمانی که پیروز می شوم سرم را بالا می گیرم و نه زمانی که شکست می خورم دیوانه می شوم. بهترین تیمی را که فکر می کردم به میدان فرستادم. کریم بنزما به علت مشکلات جسمانی که داشت تعویض شد و نباید در مورد آن ریسک می کردیم.

زیدان مسئولیت این شکست را پذیرفت و افزود: باید به دنبال راه حل باشیم تا دوباره این اتفاق نیفتد. این اولین شکست خانگی برابر حریفی که از ما در جدول بالاتر است بود و انتظار آن را نداشتیم. باید موقعیت ها را تبدیل به گل می کردیم.

سرمربی مادرید درپایان گفت: تنها مشکلات جسمانی عامل این شکست نبود. عوامل دیگری هم تاثیر گذار بودند. بازی که برای آن آماده شده بودیم را به نمایش در نیاوردیم. باید بازیکنان در زمین بیشتر می دویدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.