سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در روز تولدش نفس بازیکنان این تیم را گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر امروز (شنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنانی که حضور داشتند زیر نظر برانکو به مرور کارهای تاکتیکی و همچنین تمرینات بدنسازی پرداختند.

* قبل از آغاز تمرین سرخپوشان برای برانکو جشن تولد گرفتند، اما قرار شد مراسم با شکوه‌تری ظهر فردا در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور کلیه اعضای تیم برای برانکو ترتیب داده شود.

* طاهری بعد از دیدار با سرخپوشان هنگام خارج شدن از مجموعه حاضر به گفت‌و‌گو با خبرنگاران نشد و به نوعی از دست آنها فرار کرد.

* ایگور ننزیچ، دروازه‌بان اهل کروات راه‌آهن با حضور در محل تمرین تیم پرسپولیس تولد برانکو را به وی تبریک گفت.

* خبرنگاران و عکاسان از اینکه در مراسم جشن تولد برانکو از آنها دعوت نشد حسابی دلخور بودند و این موضوع را به مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اطلاع دادند.

* برانکو در ابتدای تمرین به مدت ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* در طول تمرین برانکو باز هم تمریناتی ویژه برای مدافعان در نظر گرفت. این در حالی بود که مهاجمان و هافبک‌ها بیشتر بدنسازی کردند تا روز پرفشاری را پشت‌سر گذاشته باشند.

* در اواخر تمرین پانادیچ که از وضعیت قدیمی‌پور رضایت نداشت او را به مارکو سپرد تا تمرینات بدنسازی برای وی در نظر بگیرد.

* رضا خالقی‌فر در تمرین حضور نداشت.

* صدای انفجار در اطراف ورزشگاه سرخپوشان را غافلگیر کرد. لحظاتی بعد صدای آمبولانس هم شنیده شد تا همه به دنبال این باشند که بیرون ورزشگاه چه اتفاقی افتاده است.

* حدود ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشته و تمرین سرخپوشان را تماشا می‌کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.