مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سرمربی الجزیره امارات با گاس هیدینک هلندی کار کرده و تفکرات دفاعی‌اش بهتر از تهاجم است.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری ۴ بر صفر تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات، تشویق امیر قلعه‌نویی و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: فکر می‌کردید که با این نتیجه الجزیره را شکست دهید؟

کمتر کسی فکر می‌کرد که در نخستین بازی از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا تیمی بتواند با چهار گل حریفش را شکست دهد و چند موقعیت هم خراب کند. خوشبختانه تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد. در مقطعی که نتایج ضعیفی می‌گرفتیم، گفته بودم که اگر بازیکنان هماهنگ شوند، نتایج خوبی خواهیم گرفت. اگر بتوانیم به همین روند ادامه دهیم، تراکتورسازی ایده‌آل می‌شویم. این برد را به همه هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی برگشت هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

* تسنیم: نمایش بازیکنان سرباز باعث شد که هواداران تراکتورسازی دیگر آن ذهنیت را نداشته باشند که آنها برای تراکتورسازی بازی نمی‌کنند.

نباید این ذهنیت‌ها ایجاد می‌شد. آنها آمده‌اند که برای تراکتورسازی بازی کنند. وقتی سروش رفیعی خوب بازی می‌کند، شجاع خلیل‌زاده و بختیار رحمانی گل می‌زنند، یعنی آمده‌اند که به تراکتورسازی کمک کنند. البته همیشه حق با هوادار است و باید به آنها احترام گذاشت، اما بازیکنان سرباز هم دوست دارند کمک کنند.

* تسنیم: بالاخره امیر قلعه‌نویی هم از سوی هواداران تشویق شد.

فوتبال است دیگر. قلعه‌نویی یک روزی تراکتورسازی را نایب قهرمان لیگ کرد و دوباره به این تیم برگشته است. تیم یکی دو هفته نتیجه نگرفت و اکنون که نتیجه گرفته است، تشویق می‌شود. هم امیرقلعه‌نویی به این چیزها عادت کرده است و هم ما. باز هم تأکید می‌کنم همیشه حق با هوادار است و نباید کاری به مسائل دیگر داشته باشیم.

* تسنیم: تراکتورسازی در دیدارهای باقیمانده لیگ هم می‌تواند نتیجه بگیرد؟

اگر به هماهنگی بیشتری برسیم، قطعاً نتیجه می‌گیریم. امیدوارم به روندی که در پیش گرفتیم، ادامه دهیم تا هواداران تراکتورسازی در لیگ هم شاهد نتایج خوب تیم‌شان باشند.

* تسنیم: چند روز دیگر باید در امارات بازی برگشت مقابل الجزیره را برگزار کنید. فکر می‌کنی بتوانید در زمین حریف هم به برتری برسید؟

خوشبختانه در بازی رفت طوری بازی کردیم که بالای ۱۲ موقعیت گل داشتیم. الجزیره بازی ما را آنالیز خواهد کرد و روی نقاط ضعف و قوت ما کار می‌کند. سرمربی این تیم با گاس هیدینک هلندی کار کرده و تفکرات دفاعی‌اش بهتر از تهاجم است. به اعتقاد من بازی برگشت سخت‌تر از بازی رفت خواهد بود و باید آنالیز خوبی از این دیدار داشته باشیم. اگر تراکتورسازی با همین روند ادامه دهد، می‌توانیم دست پر از بازی برگشت بیرون بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.