هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد این تیم در مصاف با لخویای قطر ذوب‌آهن همیشگی بوده است.

احسان پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمدر خصوص برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل لخویای قطر در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم لخویا بازیکنان نامداری داشت و بازی کردن با این تیم سخت بود. لخویا تیم دوم لیگ قطر است، اما ما ذوب‌آهن همیشگی بودیم و با رعایت نظم تاکتیکی توانستیم در ضدحمله به گل برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کرد که موفق به شکست لخویا در زمین خود شوند، تصریح کرد: باور کنید برای برد به میدان رفته بودیم. پس از پنج تساوی که در لیگ ایران کسب کرده بودیم، هدف‌مان برتری مقابل لخویا بود. امیدوارم روحیه این برد به ما کمک کند تا در بازی برگشت مقابل این تیم نیز موفق عمل کنیم و سه امتیازی دیگر بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در ارتباط با شانس صعود تیم ذوب‌آهن از گروهش عنوان کرد: ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفته و به فینال این رقابت‌ها نیز صعود کرده است. اگر به شکلی که مقابل لخویا بازی کردیم، ادامه دهیم می‌توانیم در اصفهان هم این تیم را شکست دهیم.

پهلوان در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم در خصوص اینکه چرا ذوب‌آهن در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفته است، گفت: اختلاف امتیاز ما با صدر جدول زیاد نیست و تیم‌های بالای جدول با هم بازی دارند و امتیاز از دست می‌دهند. پیروزی‌های ذوب‌آهن مطمئنا دوباره آغاز خواهد شد و امیدوارم تساوی‌های پی در پی ما ادامه نداشته باشد. در دیدارهای قبلی چند بازی را باید می‌بردیم اما به تساوی دست پیدا کردیم. در بازی با استقلال تهران و استقلال اهواز همه چیز دست خودمان بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.