کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: هم‌اکنون بازیکنان شرایط خوبی دارند و وقتی هم به سر تمرین تیم‌ها می‌رویم انگار به نمایشگاه اتومبیل رفته‌ایم.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم اما همه تیم‌ها با مشکل بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند که ما هم شرایط‌مان به همین شکل است و این موضوع باعث می‌شود کار برای‌مان کمی دشوار شود. امیدوارم هرچه زودتر این مسئله حل شود تا تیم با تمرکز بتواند به کارش در لیگ ادامه بدهد.

وی در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان و اینکه آیا به فکر انتقام از شکست مقابل این تیم هستند، گفت: دقیقاً همین‌طور است ما بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم و به فکر پیروزی هستیم تا بتوانیم در جدول جایگاه بهتری را به دست بیاوریم.

مربی سیاه‌جامگان با اشاره به داوری‌ها گفت: در ۲ -۳ هفته گذشته داوری‌ها به ضرر ما تمام شده است و پنالتی‌های مسلم گرفته نشده به نظرم کمیته داوران به داوران جوان بها داده که این موضوع مشکلاتی را برای تیم‌هایی چون ما به وجود آورده است. بازی‌های تیم‌های پایین جدولی حساس است و به نظرم باید با کلاس‌های توجیهی بیشتر داوران را برای این بازی‌ها آماده کنند

شاهرودی در مورد شکایت باشگاه در خصوص فسخ غیرقانونی قرارداد محسن ایران‌نژاد و اضافه شدن آشوبی گفت: این مسئله باید از طرف بخش حقوقی باشگاه پیگیری شود من زیاد در جریان آن نیستم اما باشگاه خود باید پیگیر اینگونه موارد باشد که گویا متأسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است علاوه اینکه این اتفاق در بازی راه‌آهن افتاد داور هم یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت این موارد باعث می‌شود که تلاش یک مجموعه خیلی راحت از بین برود. نمی‌‌خواهیم داوری‌ها به نفع ما باشد اما دوست داریم بدون اشتباه داوران سوت بزنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اتفاقات روز دوشنبه در تمرین سرخ‌پوشان که برخی بازیکنان دست به اعتصاب زدند و مهدی طارمی هم خود را به عنوان بزرگ پرسپولیس دانسته است، تأکید کرد: من اسم کسی را نمی‌آورم اما اتفاقاتی افتاده که احترام‌ها برداشته شده است به صورت کلی می‌گویم که در فوتبال ما احترامی وجود ندارد. وقتی اسطوره باشگاه پرسپولیس فوت می‌کند و فردای آن روز بازیکنان جشن می‌گیرند دیگر چه انتظاری وجود دارد.

شاهرودی خاطرنشان کرد: در زمان ما یک سال بازی می‌کردیم و بهترین نمایش را هم داشتیم اما در پایان فقط دو خط برای ما می‌نوشتند در حالی که هم‌اکنون نشریات و رسانه‌ها به این بازیکنان زیاد بها می‌دهند و باعث می‌شود که غرور به سراغ بازیکنان بیاید و تفکرات اشتباه را داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان زود اشباع نمی‌شوند، گفت: بازیکن وقتی در معرض دید قرار می‌گیرد اشباع می‌شود در گذشته باشگاه‌ها نام فرهنگی را هم یدک می‌کشیدند اما هم‌اکنون به بحث ورزشی می‌پردازند و فرهنگ‌سازی صورت نمی‌گیرد. در زمان با وجود اینکه قرارداد‌های‌مان قراردادی نبود و پولی هم نمی‌گرفتیم اما سر تمرین می‌رفتیم. من نمی‌گویم بازیکن نباید حقش را بگیرد اما باید به فکر هوادار هم باشد که طرفداران چشم به ساق آنها دارند.

مربی سیا‌ه‌جامگان تأکید کرد:‌خدا را شکر بازیکنان مشکلی در زندگی ندارند وقتی به سر تمرین تیم‌ها می‌رویم فکر می‌کنیم به نمایشگاه اتومبیل رفته‌ایم! دست‌شان به دهان‌شان می‌رسد به هر حال هم‌اکنون پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می‌کند و حیف است که با این مسائل بخواهد دچار حاشیه شود. تیم باید به فکر قهرمانی باشد تا بتواند نتایج بهتری کسب کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )