نامزد سوئیسی انتخابات ریاست فیفا صبح امروز (پنجشنبه) با رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، انتخابات فیفا قرار است فردا (جمعه) در مقر فیفا برگزار شود و از همین رو علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به همراه علیرضا اسدی، دبیر کل و امید جمالی، رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون به سوئیس سفر کرده‌اند.

پس از اینکه کفاشیان اعلام کرده بود رای ایران در انتخابات فیفا به شیخ سلمان، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیاست، جیانی اینفانتینو به ایران سفر کرد و جلسه‌ای را با کفاشیان و مدیران فدراسیون فوتبال ایران داشت. جدال برای ریاست فیفا بین این دو نامزد بسیار داغ شده و شیخ سلمان و اینفانتینو آخرین تلاش‌های خود را برای گرفتن بیشترین رای انجام می‌دهند.

جیانی اینفانتینو، نامزد سوئیسی ریاست فیفا صبح امروز و هنگام صرف صبحانه با علی کفاشیان جلسه‌ای داشت و سپس دیداری کوتاه با رئیس فدراسیون های امارات و گوام انجام داد.

هنگام صرف ناهار هم جلسه تحت تاثیر سخنرانی شیخ سلمان بود. پس از اینکه سرپرست فیفا از حاضران و روسای فدراسیون‌های حاضر درخواست کرد با عملکرد خود در انتخابات اعتماد و اعتبار را به فیفا بازگردانند، نوبت به شیخ سلمان رسید تا سخنرانی کرده و برنامه‌هایش را تشریح کند.

پس از صحبت‌های رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای هیئت رئیسه AFC در جایگاهی که شیخ سلمان سخنرانی می‌کرد حاضر شدند و ضمن حمایت از او، برای این نامزد ریاست فیفا آرزوی موفقیت کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.