سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید هرگز اعتقادش به بازیکنانش را از دست نداده و آن‌ها نیز امشب پاسخ اعتقادش را دادند.

به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان، استیماچ در نشست خبری پس از بازی با النصر امارات اظهار کرد: همه به مشکلات فعلی سپاهان واقفند و نتایج ضعیف تیم ما سبب شده بود بسیاری از ما قطع امید کنند اما هرگز اعتقاد من به بازیکنانم از بین نرفت و امشب نیز پاسخ اعتمادم را با این نتیجه گرفتم.

وی افزود: این برد برای هوادارانی است که در سرما و گرما تیم ما را حمایت کردند و امروز تا آخرین لحظات ما را تشویق کردند. در این دیدار ما فرصت‌های بسیاری داشتیم اما استفاده نکردیم. با این وجود نتیجه خوبی کسب کردیم از فردا باید دوباره برای شرایط سپاهان تلاش کنیم. برد امروز نتیجه اعتماد به سپاهان است.

وی بیان کرد: من در حال حاضر منتقدان زیادی دارم. نقدشان را قبول می‌کنم و به نقدشان احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم از آن‌ها چیزهایی را یاد بگیرم. در هر صورت کسی نمی‌تواند به عملکرد تیم ما و کیفیت بازی ما نقدی وارد کند اما نتایج آن گونه که باید نبوده امیدوارم در آینده شرایط بهتری شود و فرصت‌های بردی که از دست داده‌ایم را جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، شیمبا که در بازی امروز به عنوان بازیکن میدان ا نتخاب شد نیز در این نشست گفت: من حرفم را درون زمین و با عملکردم می‌زنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.