دیدار رفت تیم های فوتبال آرسنال و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب به میزبانی نماینده انگلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بارسلونا در حال حاضر بی اغراق قوی ترین تیم اروپاست. مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال این است که پس از ۲۶ سال اولین تیمی باشد که قهرمانی را تکرار می کند. آخرین بار تیم فوتبال میلان موفق به انجام این کار شد.

این دو تیم در سال ۲۰۱۱ در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در آن بازی آرسنال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برنده از زمین خارج شود. البته در مجموع این بارسلونا بود که با پیروزی در بازی برگشت، به مرحله بعد صعود کرد. بارسلونا سال ۲۰۱۰ هم آرسنال را از دور رقابتها حذف کرده بود.

آرسنال با خظر بزرگ مثلث بارسا در این دیدار مواجه است. لیونل مسی، لوییس سوآرس و نیمار در بهترین روزهای خود به سر می برند. بارسلونا رکورد ۱۳ پیروزی پیاپی را یدک می کشد. در این ۱۳ بازی، آبی و اناری پوشان ۴۳ گل به ثمر رسانده اند یعنی به طور میانگین در هر بازی بیش از سه گل.

توپچی ها هم برای پیروزی در این بازی به بازیکنانی چون آلکسیس سانچس، مسوت اوزیل و اولیویه ژیرو متکی هستند. این دیدار از جدابیت های بالایی برخوردار است.

در دیگر بازی مهم فردا شب، تیم بایرن مونیخ آزمون سخت و بزرگی در زمین یوونتوس خواهد داشت.

یووه خاطره خوشی از باواریایی ها ندارد. بایرن در فصل ۱۳-۲۰۱۲ برای کسب پنجمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دو شکست سخت به یوونتوس تحمیل کرد.

البته نایب قهرمان اروپا این روزها در شرایطی مطلوب به سر می برد و تا قبل از تساوی بدون گل مقابل بولونیا، ۱۵ پیروزی پیاپی را کسب کرده بود.

این نخستین بازی بایرن تحت مربیگری پپ گواردیولا از زمانی خواهد بود که وی اعلام کرده از فصل آینده مربی منچسترسیتی است.

توماس مولر در خصوص این بازی گفت: ما در بازی با دارمشتات خیلی موقعیت از دست دادیم اما در بازی با یوونتوس باید خیلی هوشمندانه تر عمل کنیم.

بایرن در این بازی می تواند به حضور فرانک ریبری و ماریو گوتزه امیدوار باشد. البته یروم بوآتنگ و خاوی مارتینس به دلیل آسیب دیدگی به بازی نمی رسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.