کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که بین تیم‌های مدعی لیگ پانزدهم، پرسپولیس بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی پدیده مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر گفت: هر دو تیم یک نیمه خوب بازی کردند و تساوی عادلانه بود. البته من معتقدم که این تساوی به ضرر هر دو تیم شد و پدیده و سیاه‌جامگان، رقیبان‌شان را خوشحال کردند. با این حال آنهایی که به ورزشگاه آمدند از دیدن این بازی زیبا لذت بردند. به نظرم سیاه‌جامگان به‌کلی تغییر کرده است و اگر فرهاد کاظمی از ابتدای فصل هدایت این تیم را برعهده داشت، قطعاً آنها در اینجای جدول قرار نداشتند.

وی در واکنش به اعتراض شدید سیاه‌جامگان به پنالتی‌هایی که برای این تیم در این مسابقه گرفته نشد، عنوان کرد: من در نیمه اول روی نیمکت بودم و نمی‌توانم در این مورد قضاوتی داشته باشم. مطمئناً در این زمینه کارشناسان داوری نظر خواهند داد.

کاپیتان پدیده درباره اینکه آیا این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند، خاطرنشان کرد: من معتقدم هنوز خطر سقوط تیم ما را تهدید می‌کند و متأسفانه در دو بازی اخیر هم نتوانستیم در زمین خودمان صاحب برد شویم. ما نیاز به دو برد داریم تا منطقه خطر خارج شویم.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که این فصل کدام تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: با این روند شانس پرسپولیس برای قهرمانی نسبت به دیگر مدعیان بیشتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.