کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

افت برخی بازیکنان تاثیرگذار استقلال پرسش‌هایی را در مورد نحوه تمرینات و اتفاقاتی که در تفکرات تاکتیکی آبی‌ها رخ می‌دهد را ایجاد می‌کند که قطعا پرویز مظلومی باید برایشان پاسخی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمترین پرسشی که پرویز مظلومی باید از خود بپرسد و پاسخ آن را بیابد، این است که چرا هر روز و هر ساعت که از ابتدای فصل دورتر می‌شویم بازیکنان سرپنجه استقلال ناکارآمد‌تر می‌شوند و ضعیف‌تر.

پرسش‌ها منفک که بشوند اینچنین خواهند بود: شهباززاده ابتدای فصل، این شکارچی لحظه‌ها کجاست؟ او را چه شده است؟ چه اتفاقی رخ داده که این مهاجم که در هر بازی می توانستید یک گل برایش در نظر داشته باشید این روزها کم گل می‌زند و تاثیر ندارد.

پرسش دوم که در پی پرسش اول می آید این است که جابر انصاری، این بازیکن نامرئی و تک ضرب زن که گل زدن و گل ساختن را آن هم آسان انجام می‌داد امروز کجا است؟ کدام تمرین‌ها این بازیکن را از اوج پایین کشید؟ چرا جابر که دویدن در فضای خالی را دوست داشت امروز سنگین تر از قبل کورمال کورمال به آن فضا‌ها دسترسی پیدا می کند و یا اصلا آن فضا‌ها را تسخیر نمی‌کند؟

پرسش سومی که در پی پرسش‌های اول و دوم می‌آید این است که میلاد فخرالدینی که مثل یک خودروی پرشتاب پرنفس و سریع مدام می‌رفت و می‌آمد امروز چه بلایی بر سرش آمده که یا اخراج می‌شود یا حضورش در هجده قدم حریف کم رنگ و بی‌رنگ شده است؟ او حتی زمانی که نه هافبک راست که دفاع راست بود در حوالی هجده قدم حریف مثل یک گرگ می‌چرخید اما امروز تاثیر مثبتی ندارد، چرا؟

پرسش چهارم که مظلومی روبروی آیینه باید از خود بپرسد این است که چرا امید ابراهیمی که بی‌رقیب نشان می‌داد امروز رقبایی دارد که به زودی از او پیشی می‌گیرند؟

پرسش پنجمی که مظلومی باید از خود بپرسد این است که چرا بزرگترهای تیمش به اقتدارش کمک نمی‌کنند و تیم را در مشت مربی قرار نمی‌دهند؟

پاسخ این پرسش‌ها از دید فنی می‌تواند استقلال را از وضعیت موجود نجات دهد. مظلومی باید بفهمد که در تمریناتش (که اکثرا پشت درهای بسته برگزار می شود) چه موضوع اشتباهی وجود دارد که استقلال هر روز عقب تر می رود؟ آیا بدنسازی عیب دارد؟ طراحی تمرینات؟ و یا مواردی دیگر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.