سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه باشگاه ما بدهی‌های انباشته زیادی دارد و این کار را برای ما سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر طاهری در مورد واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی به پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم با مدیریتی که می‌کنیم این ورزشگاه را برای تیم‌های پایه و بزرگسالان به بهره‌برداری برسانیم. این دو باشگاه به داشتن ورزشگاه نیاز داشتند. به خصوص پرسپولیس. ما هنوز در بحث سخت‌افزاری کمبود داریم. با همکاری‌های لازم در تکمیل توسعه ورزشگاه تلاش خواهیم کرد. از شهرداری تهران و مناطق ۱۸ و ۱۹ تشکر می‌کنم. قبل از اینکه کسی متوجه شود ما این دو ورزشگاه را مورد بازدید قرار دادیم.

وی در مورد اینکه آیا مسابقات رسمی آنجا برگزار می‌شود یا خیر، گفت: برگزاری بازی‌های رسمی دارای یک الزامات خاصی است که مسئولان باید تصمیم بگیرند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این باشگاه چقدر دنبال بازیکن سازی است، گفت: توجه به تیم‌های پایه یعنی بازیکن‌سازی که برای این کار هم باید سخت‌افزاری خوبی داشته باشیم تا در چند سال آینده از نیروهای تربیت یافته خودمان استفاده کنیم.

طاهری در مورد وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای این کار باشگاه هواداری را راه‌اندازی کردیم تا هواداران کمک کنند. امکانات و پتانسیل خوبی هم برای درآمدزایی داریم. یک مشکل بزرگ ما بدهی سالیان گذشته است که متاسفانه وقتی احکامش می‌آید ناچار به پرداخت هستیم چون در غیر این صورت با کسر امتیاز مواجه می‌شویم. بدهی انباشته بالایی داریم و سعی می‌کنیم با درآمدزایی آنها را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان پرسپولیس چند درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند،‌گفت: ارقامی که دریافت کرده‌اند متفاوت بوده اما نسبتا خوب بوده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اردوی عمان و بازی تدارکاتی با آلکمار هلند گفت: برپایی اردوی عمان در دستور کارمان قرار دارد اما در مورد بازی با آلکمار باید بگویم از این درخواست‌ها و دعوت‌ها زیاد است اما باید ببینیم کدام مورد عملی می‌شود.

طاهری در مورد مکان بازی پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و یک لیگ برتر تاکید کرد: از مسئولان سایپا خواسته ایم این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا حضور هواداران راحت تر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.