باشگاه سیاه‌جامگان با وجود اینکه مسئولان راه‌آهن و سازمان لیگ انتقال آشوبی را قانونی دانستند همچنان به دنبال شکایت خود از فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد هستند.

محمدرضا شهبازپور سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص واکنش مسئولان راه‌آهن نسبت به اینکه فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد قانونی بوده چراکه در آیین‌نامه ذکر شده باشگاه بازیکن مصدوم را می‌تواند از لیست خارج کند، اظهار داشت: طبق ماده ۲۸ آیین‌نامه نقل و انتقالات اگر بازیکنی مصدوم شود با تاییدیه پزشکی و همچنین رضایت بازیکن باید این امر صورت بگیرد که گویا چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی ادامه داد: گویا آقای رمضانی سرپرست راه‌آهن اشراف کاملی به قانون ندارد و دچار اشتباه شده است. بهتر است او کتاب آیین‌نامه را یکبار دیگر مطالعه کند تا از موضوعی که به وضوح در مورد نقل و انتقال بازیکن ذکر شده آگاه شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سیاه‌جامگان با اشاره به شکایت این تیم در دیدار مقابل صبا به علت استفاده قمی‌ها از فرید کریمی بهزادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آن زمان شکایت ما از زمان مقرر یعنی ۴۸ ساعت گذشته بود به همین دلیل ما رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال را تمکین کردیم اما هم‌اکنون توقع داریم تا کمیته انضباطی با درایت کامل حق طبیعی ما را بدهد.

شهبازپور یادآور شد: راه‌آهن در نیم‌فصل دوم ۸ بازیکن جذب کرد که ۶ بازیکن طبق قانون بوده و یک بازیکن هم به عنوان سهمیه آزاد که سیدعلی فاطمی بود جذب کرد اما یک بازیکن دیگر را به جای محسن ایران‌نژاد که مصدوم شده بود جایگزین کرد در حالی که این مسئله غیرقانونی بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.