بازیکنان تیم بایرن مونیخ به مدافع مصدوم باواریایی‌ها دلداری داده و معتقدند فوتبال با وی مهربان نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس شب گذشته اتفاق تلخی در آخرین جلسه تمرینی سرخ‌پوشان قبل از رویارویی با آگسبورگ (امروز) رخ داد.

هولگر باداشتوبر مدافع میانی و ۲۶ ساله مونیخی‌ها یکبار دیگر طعم تلخ مصدومیت را چشید. وی از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شد و به گفته مسئولان، به مدت ۳ ماه خانه‌نشین شد.

این بازیکن که در سال‌های اخیر بارها دچار بدبیاری شده و مصدومیت‌های ریز و درشت را تجربه کرده، اکنون مجبور است تحت عمل جراحی قرارگیرد.

به این ترتیب فصل جاری برای او به اتمام رسیده و رویای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا با تیم ملی آلمان پایان یافته است.

و داستان تلخ مصدومیت‌های متوالی‌ او همچنان در وضعیت کامل شدن قرارگرفته است.

باداشتوبر که در غیاب مدافعین میانی مصدوم بایرن مثل جروم بواتنگ، امیدوار بود با ادامه حضور درمسابقات،‌ اوج‌گیری کرده و حتی پیراهن تیم ملی را بازپس بگیرد، بعد از مصدومیت روز گذشته، یکبار دیگر از بخت بد خود احساس ناراحتی می‌کند.

او در دوران ورزشی خویش،‌۲ بار مصدومیت طولانی مدت و سخت پارگی رباط صلیبی را تجربه کرده و بارها با مصدومیت‌های سنگین دیگر نیز مواجه شده است.

به همین دلیل در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ که منجر به قهرمانی بایرنی‌ها شد،‌وی به همین دلیل غیبت داشت.

در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ که آلمان فاتح شد، نیز به خاطر مصدومیت مجبور شد از طریق خانه‌نشینی و تماشای مسابقات از تلویزیون، در جریان افتخارآفرینی دوستانش قرارگیرد.

با توجه به این اتفاق ناگوار، دوستان او در بایرن اقدام به دلداری به وی کردند.

سباستیان روده، هافبک بایرن در صفحه خود دریکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: واقعا نمی‌توان چیزی گفت... جزاینکه بگوییم هولگر سرت را بالا بگیر!حتی بعد از این مصدومیت، بازهم مطمئن هستیم که به سرعت بازخواهی گشت. محکم بمان!

ماریو گوتسه، ستاره درخشان و تکنیکی باواریایی‌ها نیز گفت: هولگر واقعا از این بابت متاسف هستم. نگذار سرت پایین باشد.تو می‌توانی از این مرحله هم عبور کنی!

همچنین خوان برنات در صفحه خود نوشت:... باید گفت و تاکید کرد که فوتبال با تو مهربان نبوده...اما بزودی سلامتی خود را بازخواهی یافت. تو تنها نخواهی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.