بازیکن لژیونر راه‌آهن به علت آماده نشدن ویزایش بازی تیم‌های راه‌آهن و سیاه‌جامگان را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سیاه‌جامگان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس در حضور حدود ۱۰۰ هوادار برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

* میلاد محمدی بازیکن سابق راه‌آهن که به لیگ روسیه پیوسته به علت فراهم نشدن ویزایش برای سفر به اردوی تیمش در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد. محمدی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: ۴ روز دیگر ویزایم برای سفر به ایتالیا آماده می‌شود و مشکلی در این زمینه نخواهم داشت.

وی همچنین در مورد اینکه مهدی تارتار نسبت به عدم خداحافظی او معترض شده گفت: به هر حال تارتار این صحبت را انجام داده و من هم نمی‌توانم حرفی بزنم.

* مهدی تارتار سرمربی راه‌آهن در جریان بازی دائم کنار زمین ایستاده بود و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. وی در چندین صحنه به عملکرد بازیکنانش معترض بود و با دو دست بر سرش می‌زد.

* در یک صحنه بازیکن سیاه‌جامگان در محوطه جریمه راه‌آهن سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت اما کادر فنی سیاه‌جامگان نسبت به تصمیم این داور معترض بود.

* در حالی که داور مسابقه سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم لحاظ کرده بود هنگامی که سوت پایان بازی را زد کادر فنی راه‌آهن معتقد بودند که داور زود سوت پایان بازی را زده است.

* فرهاد کاظمی نیز نسبت به یکی از صحنه‌های بازی معترض بود و در حالی که بازی به پایان رسیده بود با مسئولان در مورد این صحنه صحبت می‌کرد.

* چند هواداری که با لباس‌های یاران حجازی در ورزشگاه حاضر شده بودند پسر مرحوم ناصر حجازی را با حجازی کاپلو مورد تشویق خود قرار دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.