کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بعد از باخت تیم فوتبال السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، رسانه‌های قطری به پنالتی‌های سوخته مرتضی پورعلی‌گنجی و ژاوی هرناندز اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب تیم السد قطر در امارات به مصاف تیم الجزیره رفت که این بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی هم تیم السد سه پنالتی خود را از دست داد تا بازی با نتیجه ۷ بر ۶ به سود الجزیره تمام شود. ژاوی هرناندز، مرتضی پورعلی گنجی و وحمزه الصنهاجی سه بازیکنی بودند که پنالتی السد را از دست دادند.

رسانه‌های قطری با انتشار گزارش‌های تقریبا یکسان از باخت السد به الجزیره، به پنالتی‌های سوخته این تیم و نام مدافع ایرانی در کنار ژاوی هم اشاره کرده‌اند.

همچنین روزنامه الوطن در خبری جداگانه نوشت که این مسابقه اولین تجربه آسیایی پورعلی گنجی با لباس تیم السد قطر بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.