همدان-سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست برابر نساجی مازندران گفت: افرادی که مسبب شرایط فعلی پاس هستند چگونه می‌توانند راحت بخوابند.

اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به دیدار پاس برابر نساجی مازندران اظهار داشت: روزی که برای قبول سرمربیگری پاس به همدان آمدم صحبت‌هایی کردیم و قرار شد نقطه‌ضعف این تیم با آسیب‌شناسی که کرده بودیم پوشش داده شود که مهم‌ترین ضعف پاس در خط حمله بود.

وی افزود: قرار بود چند بازیکن در این پست به‌پاس اضافه شوند اما نه‌تنها این امر صورت نگرفت بلکه چندین بازیکن اصلی در خط حمله نیز از پاس جدا شدند در دیدار قبل ما برابر نفت مسجدسلیمان یکی از بازیکنان جداشده از پاس یک‌تنه برابر ما جنگید و گل نفت را هم به ثمر رساند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه انتظار داشتم در نیم‌فصل نیروهای پاس حفظ شود، گفت: باید قبول کنیم ظرفیت تیم فوتبال پاس همدان همین است و من نمی‌دانم دیگر چگونه می‌توانم از بازیکنان فعلی پاس بازی بگیرم.

محمدی خاطرنشان کرد: البته بازیکنان پاس در بازی برابر نساجی زحمت خود را کشیدند اما هرگز انتظارات من را برآورده نکردند.

وی بابیان اینکه نساجی مازندران تنها یک موقعیت در این بازی داشت، بیان کرد: ذات فوتبال همین است و نساجی بر روی تنها یک موقعیت و اشتباه بازیکنان ما موفق به گلزنی شد و بعد از ۳ بازی شکست در همدان به پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: متأسفم که زحمات ما درون زمین بدون مزد از بین می‌رود ما به همین خوبی که در خانه برابر حریفان خود بازی می‌کنیم بیرون از خانه هم به شهادت کسانی که حضور دارند بسیار زیبا بازی می‌کنیم اما در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.

محمدی بابیان اینکه مهم‌ترین ابراز یک مربی بازیکن است، گفت: اگر بازیکن نداشته باشید هرچقدر هم خوب کارکنید و از اول هفته تمرین کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید بازهم اعتبار و آبروی شما گرو ساق بازیکنان خواهد بود.

وی یادآور شد: ما کمبود بازیکن داریم مختار جمعه زاده را در بازی قبل از دست دادیم در این بازی هم آرمان رمضانی مصدوم شد که باید دست به دعا شویم که مصدومیتش جدی نباشد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به مقصران نتایج پاس بیان کرد: کسانی که این تیم را به اینجا رساندند چگونه می‌توانند شب را راحت بخوابند واقعاً تا این اندازه اهمال و سهل‌انگاری در مورد پاس نیاز به یک برخورد جدی دارد.

محمدی افزود: مسئولان باید کسانی را که باعث این شرایط شده‌اند را به مردم همدان معرفی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.