کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی هلندی تیم فوتبال چلسی از اینکه تیمش در خانه برابر چلسی یک امتیاز گرفت راضی بود اگرچه تأکید کرد که آبی‌پوشان لندن باید شروع به بردن بازی‌هایشان کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تساوی یک - یک چلسی در خانه‌اش برابر منچستریونایتد یک مساوی دیگر در کارنامه چلسی ثبت شد که البته خوشحالی اعضا و هواداران باشگاه بابت کسب این تساوی کم از خوشحالی برای کسب پیروزی نداشت، چون دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندن در آخرین دقیقه بازی تیمش را از شکست نجات داد.

گاس هیدینک، سرمربی چلسی پس از بازی از منچستری‌ها به خاطر عملکردشان تمجید و در عین حال اعتراف کرد که تیمش به اندازه کافی موقعیت گلزنی خلق نکرده است. او البته از تلاش تیمش برای زدن گل تساوی که در نهایت به آن هم رسید، ابراز رضایت کرد.

هیدینک گفت: ما در پایان بازی شایسته کسب یک امتیاز بودیم. در هر دقیقه‌ای از بازی شما می‌توانید گل بزنید، اما اگر بخواهید عملکرد دو تیم را ارزیابی کنید، باید گفت که منچستریونایتد در نیمه اول بسیار خوب بازی می‌کرد. منچستریونایتد بازی را بهتر شروع کرد و ما را تحت‌فشار قرار داد و دلیلش هم این بود که ما به جای حمله کردن در لاک دفاعی فرو رفتیم. من‌یونایتد در ۲۰ دقیقه اول بازی موقعیت‌هایی داشت که البته هیچ یک از آنها دروازه ما را به طور جدی تهدید نکرد.

هیدینک ادامه داد: در نیمه دوم هم شرایط به همین منوال بود. من‌یونایتد دوباره ما را تحت‌فشار قرار داد و توسط لیندگارد یک گل زیبا هم به ثمر رساند، اما تیم ما هیچ مقاومتی نشان نداد که باید دلیلش را پیدا کرد. پس از آن اما تیم‌مان به خودش آمد و واکنش خوبی داشت. ما تلاش‌مان را برای زدن گل تساوی آغاز کردیم و در نهایت موقعیت‌هایی به دست آوردیم. در این بازی دروازه‌بان هر دو تیم شایسته تمجید بودند، چون مغلوب کردن آنها کار آسانی نبود اما در نهایت ما موقعیت‌هایی داشتیم و به همین دلیل فکر می‌کنم یک امتیازی که از این بازی گرفتیم حق‌مان بود.

سرمربی هلندی آبی‌پوشان لندن اعتراف کرد که برای تیمش به پایان رساندن لیگ برتر در میان چهار تیم برتر جدول رده‌بندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده سخت است.

وی عنوان کرد: زمانی که با منطقه سقوط جدول فقط یک امتیاز فاصله داشتیم، گفتم که هدف ما باید رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد، اما برای محقق شدن این هدف باید روند کسب پیروزی‌های‌مان را از سر بگیریم. درست است که (از زمان روی کار آمدن هیدینک) چلسی شکست نخورده است، اما تیمی که می‌خواهد به چهار پله بالای جدول برسد باید بازی‌های زیادی را ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.