کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از برد تیمش گفت: اگر در این بازی پیروز نمی‌شدیم باید تعجب می‌کردیم چرا که در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را به کنترل خود درآورده بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: در دو دیدار قبلی خود نتیجه خوبی نگرفته بودیم و امیدوار بودیم که در این دیدار با کسب ۳ امتیاز به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهیم و برای این هدف هم تلاش زیادی کردیم.

ویسی در ادامه خاطرنشان کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در همه دقایق بازی جنگنده بودند و در مقابل بازی فیزیکی بازیکنان سایپا کم نیاوردند و امیدوارم همین روند را در ادامه لیگ حس کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی تصریح کرد: وضعیت چمن این ورزشگاه شرایط مطلوبی نداشت و ما نتوانستیم بازی همیشگی و تاکتیکی خود را به نمایش بگذاریم و البته فکر می‌کنم این وضعیت برای هر دو تیم بود.

ویسی در پایان در خصوص درگیری لفظی که نیمکت تیم استقلال خوزستان با آندرانیک تیموریان پیدا کرد، افزود: موضوع خاصی نبود و صحبت بر روی تصمیم داور بود که بازیکن من این موضوع را به گوش آندرانیک تیموریان رساند و فکر می‌کنم کمی باعث ناراحتی آندو شد که من از او عذرخواهی کردم و مشکل خاصی هم به وجود نیامد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.