نشریه الرایه قطر به علمکرد بازیکنان در دیدار شب گذشته العربی برابر الغرافه امتیاز داد که دژاگه و نکونام جزو بهترین‌ها بودند اما شجاعی عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم العربی قطر شب گذشته با درخشش دو بازیکن ایرانی خود به نام‌های نکونام و دژاگه توانست مقابل الغرافه که شجاعی را در ترکیب خود دارد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. در این دیدار اشکان برای تیمش یک گل و یک پاس گل مهیا کرد و بهترین بازیکن تیمش بود البته نکونام هم جزو بهترین‌ها بود و یک پاس گل داد. در مقابل شجاعی هم بازی بدی ارائه نداد.

در این راستا نشریه الرایه تحلیلی را از این بازی ارائه داد و برای بازیکنان امتیاز داد. به دو ستاره ایرانی العربی ۸ امتیاز داد. درباره عملکرد دژاگه این طور نوشت: از ستاره‌های این بازی بود و دلیل اصلی پیروزی العربی بود زیرا یک گل و یک پاس گل داد.

درباره عملکرد نکونام این نشریه نوشت: شایسته است که او را رهبر جدید العربی در میان زمین بدانیم. مغز متفکر و باتجربه است البته بسیار باهوش زیرا با پاس گلی که داد نشان داد ثابت کرد بازیکن باهوشی است.

در مقابل به شجاعی ۵ امتیاز داد و نوشت: در طول بازی چیز خاصی از خود نشان نداد و در این دیدار تنها یک گل آن هم در دقایق اضافه به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.