کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگرو که در ماه ژانویه ۲۰۱۶ در چهار بازی پنج گل برای منچسترسیتی به ثمر رساند، با کنار زدن کاندیداهایی همچون دله آلی از تاتنهام و روبرتو فیرمینو از لیورپول، عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کرد. این مهاجم آرژانتینی برای اولین بار در فصل جاری بود که چنین عنوانی را به خود اختصاص می‌داد.

این مهاجم ۲۷ ساله در پیروزی ۴ بر صفر من‌سیتی برابر کریستال‌پالاس دو گل زد، سپس در بازی مقابل وستهام که به تساوی ۲ - ۲ انجامید هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و در پیروزی یک بر صفر تیم تحت‌هدایت مانوئل پیگرینی برابر ساندرلند، تنها گل تیمش را زد تا منچسترسیتی سه امتیاز مهم کسب کرده باشد.

رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال ساوتهمپتون هم عنوان مربی برتر ماه را از آن خود کرد. تیم تحت‌هدایت این مربی هلندی در ماه ژانویه در مجموع در چهار بازی به سه پیروزی رسید که یکی از آنها برتری یک بر صفر در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.