سرمربی میلان با وجود پیروزی تیمش برابر پالرمو از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی رسد. او تاکید کرد که روسونری برای بازگشت به روزهای اوج خود به چنین پیروزیهایی نیاز دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، میلان بعد از پیروزی روحیه بخشی که برابر اینتر به دست آورد این بار به مصاف پالرمو رفت و توانست برابر این تیم هم به پیروزی برسد.

روسونری در هفته بیست و چهارم رقابتهای سری A در خانه پالرمو به میدان رفت و در نهایت توانست با دو گل به پیروزی برسد، اما تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده بندی به وجود نیامد، چرا که همه تیم های بالانشین برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

میهایلوویچ، سرمربی میلان با وجود پیروز شدن تیمش در این دیدار حساس از عملکرد شاگردانش راضی نیست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و باید بگویم که از عملکرد بازیکنان راضی نیستم.

او ادامه داد: درست است که در نیمه دوم هم بیشتر از حریف توپ را به گردش درآوریم اما نتوانستیم دروازه آنها را تهدید کنیم. البته پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. به چنین پیروزی‌هایی نیاز داریم. خوشبختانه هفته قبل پیروزی ارزشمندی را برابر اینتر به دست آوردیم و الان بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می برند. امیدوارم که این روند میلان ادامه داشته باشد و بتوانیم با نتایج خوبی که به دست می آوریم با هواداران خود آشتی کنیم.

میلان در هفت دیدار اخیر خود در رقابت های مختلفی که به میدان رفته متحمل شکست نشده است. شاگردان میهایلوویچ در هفته بیست و پنجم سری A در خانه از اودینزه پذیرایی می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.