تینسور سوئیسی به دلیل عمل جراحی زانو در دو تورنمت پیش‌رو غایب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجر فدرر سوئیسی که به تازگی در اولین گرنداسلم سال در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تینس اوپن استرالیا مغلوب نواک جوکوویچ صربستانی شد و از رسیدن به فینال بازماند، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. به این ترتیب این تنیسور سوئیسی مسابقات این ماه (فوریه) را در روتردام هلند و دبی امارات از دست خواهد داد.

در بیانیه‌ای که در سایت رسمی راجر فدرر منتشر شده، اعلام شد که عمل جراحی امروز (چهارشنبه) بر روی زانوی این تنیسور ۳۳ ساله موفقیت‌آمیز بود و دو منیسک وی که دچار پارگی شده بود، مورد ترمیم قرار گرفت. در این بیانیه اعلام نشده که کدام زانوی فدرر مورد عمل جراحی قرار گرفته، هرچند خبر داده شده که وی در جریان رقابت با جوکوویچ در مرحله نیمه‌نهایی اوپن استرالیا به این مصدومیت دچار شد.

فدرر در این باره گفت: پزشکانم به من اطمینان دادند که عمل موفقیت‌آمیز بوده و برنامه خاصی هم برای سپری کردن دوران نقاهت دارند، به همین خاطر به زودی باز خواهم گشت.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، فدرر پس از طی دوران نقاهت قادر خواهد بود در مسابقات تنیس ایندین ولز کالیفرنیا که در تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۶ (۱۷ اسفند ۹۴) آغاز می‌شود، شرکت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.