فراز کمالوند پس از برد گسترش فولاد مقابل شاگردان دایی از بچه های تیمش قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرمربی تیم گسترش فولاد در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی مقابل صبای قم گفت: صبا شرایط خوبی داشت و توانست با شکست دادن دو تیم بزرگ پرسپولیس و ذوب آهن، قاطعانه به قهرمانی جام شهدا برسد اما ما توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. با وجود حضور پنج نفر از بازیکنان اصلی مان بهتر از صبا بودیم و پیروز میدان شدیم.

وی در ادامه گفت: بازی های دوستانه خوبی در اردوی ترکیه داشتیم که به هماهنگی اعضای جدید تیم مان با دیگر بچه ها کمک زیادی کرد و شرایط ما را آماده مسابقه کرد. از کسانی که این اردو را ترتیب دادند تشکر می کنم.

فراز کمالوند همچنین در تمجید از بازیکنانش اظهار کرد: غیر از دو گلی که به ثمر رساندیم یک توپ دیگر را هم به تیردروازه صبا زدیم و می توانیم در ادامه فصل بهتر بازی کنیم و امتیازات بیشتری بگیریم اما در مجموع بچه ها عملکرد خوبی دارند.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد و گفت: نیمه دوم را خوب شروع نکردیم اما رفته رفته حمله های ما بیشتر شد و موقعیت های بیشتری داشتیم. سطح بازی ما متفاوت از سه مسابقه قبل از تعطیلاتمان بود و باید مثل دیدار صبا کارمان را ادامه دهیم.

او درباره حضورصوفیانی پس از ۱۶ بازی در ترکیب تیم اینگونه عنوان کرد: وقتی بازیکنی از فرصتی که به او داده شده استفاده نکند بازی به جانشینش که از او بهتر است می رسد. شکست ما در یکی دو بازی اخیر به دلیل اشتباهات گئورگیف بود و تا زمانی که صوفیانی عملکرد خوبی داشته باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.