سرمربی آلمانی لیورپول بعد از تساوی خانگی مقابل وستهام در جام حذفی به صحبت در مورد مشکل تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، جدال دو تیم لیورپول با وستهام در یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم در خانه وستهام دیداری تکراری را برگزار کنند.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: به راحتی می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. اگر کمی شانس داشتیم، اکنون به دور بعد رسیده بودیم. فرصت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه اکنون شرایط سخت شده است و باید یک بار دیگر برابر وستهام به میدان برویم.

او ادامه داد: تلاش زیادی برای پیروز شدن در این دیدار داشتیم. اگر کمی خوش شانس بودیم و توپ ها به گل تبدیل می شدند، شرایط فرق کرده بود. وستهام تیم بزرگی است و با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، در رقابت های لیگ جزیره نتایج درخشانی به دست آورده است. البته ما در این دیدار بهتر ظاهر شدیم و شایسته پیروزی هم بودیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستم. استیون کولکر برای نخستین بار در خط دفاعی به بازی گرفته شد و عملکرد خوبی هم داشت.

سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند در پایان سخنانش نیز گفت: نمی توانم کسی را به خاطر این تساوی سرزنش کنم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر آنچه را که در توان داشتیم، رو کردیم. تنها چیزی که در این دیدار کم داشتیم، گلزنی بود. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم از فرصت هایی که روی دروازه حریف ایجاد می کنیم، به خوبی استفاده کنیم و دیگر مشکل گلزنی نداشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.