دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید از عنوان های اصلی روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم لالیگا با بازی تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید آغاز می شود.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا اختصاص دارد. این بازی جدالی برای صدرنشینی است. دو تیم با ۴۸ امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار دارند. سه مهاجم بارسلونا (لیونل مسی، لوییس سوارس و نیمار) برابر بهترین خط دفاع لالیگا قرار می گیرند.

این نشریه به دیدار نیمه نهایی هندبال قهرمانی اروپا اشاره کرد. اسپانیا ۳۳ بر ۲۸ کرواسی را شکست داد.

مارکا همچنین به دیدارهای لالیگا اشاره دارد. رئال سوسیداد به مصاف رئال بتیس می رود، ایبار میزبان مالاگا است، ختافه برابر اتلتیک بیلبائو قرار می گیرد و گرانادا به مصاف ویارئال می رود.

سخنان خورخه خسوس درباره سرمربی های پرتغالی از عناوین این نشریه است. سرمربی اسپورتینگ لیسبون گفت: مربیان پرتغالی در جهان بهترین هستند.

بازگشت سرخیو راموس به ترکیب اصلی رئال مادرید از عناوین این روزنامه است. او برابر اسپانیول به میدان خواهد رفت و جانشین په‌په خواهد شد.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به بازی اتلتیکو و بارسا اختصاص دارد. یان اوبلاک، دروازه‌بان قرمز و سفیدپوشان تاکنون هشت گل خورده است. ۱۱ ژانویه سال ۲۱۰۵ آبی‌اناری‌ها مقابل حریف مادریدی خود قرار گرفتند و پس از آن درخشش سه مهاجم بارسلونا شروع شد.

این نشریه به قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری اشاره کرد. بارسلونا برابر والنسیا قرار می گیرد و سویا به مصاف سلتاویگو می رود.

راهیابی اندی ماری به فینال تنیس اوپن استرالیا از عناوین این روزنامه است. او فردا برابر نواک جوکوویچ قرار می گیرد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به جدال دو مهاجم اتلتیکو و بارسلونا اختصاص دارد. مسی در ۲۷ بازی اش برابر اتلتیکو ۲۴ گل به ثمر رسانده است. ۳۸ درصد گل های اتلتیکو توسط آنتوان گریزمان زده شده است.

سخنان لوییس انریکه و دیگو سیمئونه از عناوین این نشریه است. سرمربی بارسلونا گفت: پای نیمار در بازی مقابل اتلتیک ضربه دید. اگر او را بازی ندهم، مرا می کشد. سرمربی اتلتیکو گفت: بارسا بهترین تیم دنیاست.

این روزنامه به ممکن شدن خرید بازیکن برای دو باشگاه اتلتیکو و رئال مادرید اشاره کرد.

این نشریه به علاقمندی فلونتینو پرس بر جذب داوید دخیا اشاره دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.