عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما منتظر رای رسمی مراجع قضایی درباره بازی کردن سوشا مکانی هستیم.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازگشت سوشا مکانی به تمرین پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من چند روزی نبودم و در جریان اخبار مربوط به این موضوع قرار ندارم ولی به هر حال سوشا بازیکن پرسپولیس است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سوشا می‌تواند برای پرسپولیس بازی هم انجام بدهد، گفت: ما فعلا منتظر اعلام رسمی مراجع قضایی درباره سوشا مکانی هستیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و شانس پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی، تاکید کرد: به هر حال در نیم فصل دوم تیم‌ها نسبت به هم شناخت پیدا می‌کنند و کار سخت‌تر می‌شود. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و اشتباهاتش کم شود، قهرمان می‌شود.

وی افزود: من به قهرمانی پرسپولیس امیدوارم بخصوص اینکه دو بازی تدارکاتی خوب هم مقابل سایپا و صبا انجام دادیم و تیم برای شروع مسابقات آماده است.

زادمهر درباره نگرانی‌ها نسبت به پست دروازه، خاطرنشان کرد: در این پست هیچ نگرانی وجود ندارد. وقتی یک تیم قالب خود را پیدا می‌کند و سبک مشخصی به خود می‌گیرد، نباید نگران این مسائل بود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه درباره انتقادهایی که به غیبت بازیکنان این تیم در مراسم ختم همایون بهزادی شده و حتی غیبت بازیکنان گلایه شدید علی پروین را در پی داشته است، گفت: این مسائل به خود شخص بستگی دارد و ما نمی‌توانیم درباره موضوعاتی که مربوط به افراد می‌شود، نظر بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.