مهاجم جدید جالوروسی به تمجید از کاپیتان اول و دوم رم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفان الشعراوی که با قرادادی قرضی تا پایان فصل از میلان به رم پیوست، عصر امروز (پنجشنبه) در اولین کنفرانس خبری‌اش گفت: به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی هستم. شیوه تمرینات در رم نسبت به موناکو متفاوت است. کار در اینجا فشرده است، اما در فرانسه بیشتر با توپ کار می‌کردیم. من تا به این لحظه در رم سه جلسه تمرین کرده‌ام و آماده هستم.

مهاجم جدید جالورسی که در نیم‌فصل اول فصل جاری در ۲۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای موناکو به میدان رفت و ۳ گل هم به ثمر رساند، افزود: تمرین کردن در موناکو وقتی که می‌دانستم قرار نیست بازی کنم، دشوار و ناامید کننده بود، اما با این حال تلاش می‌کردم روی فرم باقی بمانم. حالا هم فکر می‌کنم روی فرم و شکل مناسبی هستم.

وی اظهار داشت: در میلان زیرنظر ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی وقت روسونری) اعتماد به نفس بالایی داشتم و حتی در فصل دوم حضورم در سن‌سیرو سال خوبی را سپری کردم. در دو فصل اخیر اما دچار مصدومیت‌های زیادی شدم که یکی از آنها مرا به مدت ۶ ماه خانه‌نشین کرد. به هر حال محافظه‌کاری همیشه کافی نیست و باید تلاش بیشتری کرد.

مهاجم پیشین روسونری تأکید کرد: در ماه ژانویه ۲۰۱۵ پای راستم شکست و تحت‌تأثیر این مصدومیت قرار گرفتم. حالا می‌خواهم چشم‌انداز پیش‌رویم را تغییر دهم. حضور در موناکو اولین تجربه من از بازی در خارج از ایتالیا بود، ولی نیم‌فصل اول هیجان‌انگیز نبود.

الشعراوی گفت: بازی در موناکو تجربه خوبی بود. من با هم‌تیمی‌هایم رابطه خوبی داشتم، ولی رابطه‌ام با لئوناردو ژاردیم، سرمربی تیم تعریفی نداشت. ژاردیم تصمیمات خود را می‌گرفت و باشگاه هم پشت او بود، به همین خاطر تصمیم گرفتم در روند دوران حرفه‌ای خود تغییراتی ایجاد کنم.

بازیکن شماره ۲۲ رم با اشاره به اینکه جو خوبی در این تیم حاکم است، خاطرنشان کرد: رم دو رهبر و دو بازیکن در کلاس جهانی دارد که یکی فرانچسکو توتی است و دیگری دانیله دروسی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.