بهرام افشارزاده می گوید:« مخالف اعتصاب و تحریم هستم.»

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛باشگاه استقلال به مشكل عجيبيخورده است‌؛ پول هست اما به آن دسترسي ندارد. ۵ ميليارد حاصل از درآمد پيامك‌هاياستقلالي‌ها، به اين باشگاه رسيده اما آنها نمي‌توانند اين پول را هزينه كنند چوندر اختيار اسپانسر است. اسپانسر استقلال مي‌گويد بايد باشگاه بابت هزينه‌هايي كهكرده، به آن مستند ارائه دهد اما باشگاه مي‌گويد چون اسپانسر سرخود پول‌ها رامستقيماً به بازيكنان داده، خبري از مستندات نيست. افشارزاده در اين‌باره توضيح مي‌دهد:«همه چيز حساب و كتاب دارد. فردا ما بايد به سازمان بازرسي جواب بدهيم. بايد پول‌هااول به حساب باشگاه مي‌آمد نه اينكه مستقيماً به بازيكنان بدهند...»

مشكلات مالي استقلال به جاييرسيده كه دوباره «اعتصاب» در اين تيم قوت گرفته است. افشارزاده در اين‌باره مي‌گويد:«من مخالف تحريم و اعتصاب و اين چيزها هستم. باشگاه دوست دارد پول بازيكنان رابدهد. ما به تعهداتي كه داده‌ايم، پايبند هستيم. پول‌ها را هم مي‌دهيم. يك مقدار ديرو زود دارد ولي مي‌دهيم.» او در پاسخ به اين سؤال كه بازيكنان مي‌گويند به آنها بايدحق داده شود، توضيح مي‌دهد: «ما هم نمي‌گوييم حق با بازيكنان نيست. آنها هم خواستهغيرمعقولي ندارند و پول‌شان را مي‌خواهند ولي مسئله اين است كه الان پولي نداريم.»افشارزاده يك درخواست از بازيكنان استقلال دارد و مي‌گويد: «بچه‌ها تا الان صبر وحوصله كرده‌اند. از الان هم كمي صبر داشته باشند. ان‌شا‌ءا... با روشن شدن تكليفاسپانسر، مشكلات هم حل مي‌شود. قطعاً قرارداد آقاي سبك‌دست فسخ مي‌شود و ما با آقايشيرازي به عنوان اسپانسر جديد همكاري مي‌كنيم. متأسفانه بدقولي‌هايي شد كه ما مقصرنبوديم.»

افشارزاده در پايان مي‌گويد:«استقلال هواداران زيادي دارد و بازيكنان مي‌دانند كه چه مسئوليتي بر ‌عهدهآنهاست. قطعاً خودم با بچه‌ها و كادر فني حرف مي‌زنم. تيم در صدر جدول حضور دارد وان‌شا‌ءا... در پايان فصل هم قهرمان ليگ برتر مي‌شويم. فقط بايد كمي صبر داشته باشيم.باشگاه استقلال جايي فرار نمي‌كند و پول‌هايي را كه قول داده، مي‌دهد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.