کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال امروز تمریناتی جداگانه را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱:۳۰ تمریناتی جداگانه را انجام دادند.

رحمتی، طالب لو و نجفی سه دروازه بان تیم استقلال امروز زیر نظر تراب پور تمریناتی ویژه را پشت سر گذاشتند. قرار است این نفرات در تمرین فردای آبی پوشان هم حضور داشته باشند. تمرین امروز تیم استقلال تعطیل است و بازیکنان از ساعت ۱۵ فردا در زمین شماره ۲ شرکت خواهند کرد.

* فاتون توسکی بازیکنی که شب گذشته در آخرین دقایق پیش از سفر به فرانکفورت در تهران ماندنی شده است امروز در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کرد. البته قرار است نتیجه تست پزشکی به مسئولان استقلال برسد و سپس دکتر نوروزی در مورد این بازیکن گزارش خود را به باشگاه استقلال اعلام و نظر نهایی را در مورد سلامت و وضعیت این بازیکن اعلام کند. هر چند پیش از این دکتر نوروزی در گزارش خود به باشگاه استقلال در مورد هلمکه اعلام کرد که جذب این بازیکن از نظر پزشکی به صلاح باشگاه نیست اما در نهایت این بازیکن جذب باشگاه شد و بدون انجام بازی راهی مصر شد.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در فولاد شهر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.