سرمربی میلان بعد از پیروزی روحیه بخشی که تیمش برابر فیورنتینا به دست آورد، از رییس باشگاه تشکر کرد و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، میلان در حساس ترین و آخرین بازی هفته بیستم سری A در سن سیرو میزبان فیورنتینا بود. روسونری موفق شد با گل‌های کارلوس باکا و کوین پرینس بواتنگ با حساب دو بر صفر ویولا را شکست دهد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

سینیشا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی از سیلویو برلوسکونی، رییس باشگاه میلان تشکر کرد. او در این زمینه گفت: در این چند هفته اخیر، شایعات زیادی درباره اخراجم به گوش می‌رسید اما آقای برلوسکونی در حساس ترین لحظات از من حمایت کرد. از او تشکر می کنم که اعتمادش را به من از دست نداد. او با اظهار نظری که قبل از بازی داشت، آرامش را به من و بازیکنان هدیه کرد و همین هم باعث شد تا در این دیدار حساس، سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی میلان درباره عملکرد تیمش در دیدار برابر فیورنتینا هم اظهار کرد: بازی بسیار خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم. بازی کردن برابر فیورنتینا آسان نیست. این تیم موفق شده بود در همه دیدارهای این فصل، دروازه حریفان را باز کند ولی ما در این دیدار اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف ندادیم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. این دستاورد بزرگی به شمار می آید. بسیار خوشحالم که میلان در این دیدار بزرگ، موفق شد سه امتیاز بازی را به دست آورد.

میهایلوویچ در پایان سخنانش گفت: از بازیکنان میلان تشکر می کنم که در این بازی سخت، مرا ناامید نکردند. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم.

میلان با پیروزی در این دیدار، ۳۲ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت تا با ناپولی صدرنشین، ۱۲ امتیاز اختلاف داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.