سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به آغاز دوباره گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال دروازه‌بان اسپانیایی تیمش به رئال‌مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با انتشار خبر محرومیت یک‌ساله باشگاه رئال‌مادرید از خرید بازیکن جدید، برخی رسانه‌ها از احتمال دست به کار شدن این باشگاه برای انجام پیش از موعد خریدهای تابستانی‌اش از جمله جذب داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد خبر داده‌اند، دروازه‌بانی که کهکشانی‌ها در تابستان سال ۲۰۱۵ نیز برای خریدش اقدام کردند اما به دلیل تأخیر دو باشگاه در تکمیل مراحل اداری سرانجامی نداشت.

در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها، لوئیز فن‌خال سرمربی هلندی شیاطین سرخ تأکید کرد که دخه‌آ از وضعیتش در مادرید منچستر راضی است و قصد ترک این تیم را ندارد. او گفت: دخه‌آ دارد از زندگی خود در منچستریونایتد لذت می‌برد. من فکر نمی‌کنم که این‌طور مسائل با روان داوید دخه‌آ بازی کند و من هم هرگز به چنین مسائلی فکر نکرده‌ام.

فن‌خال ادامه داد: من در تیمم دخه‌آیی را می‌بینم که از وضعیتش راضی است و تمایل به ماندن در منچستریونایتد و ارائه بازی‌های خوب دارد.

محرومیت یک‌ساله فیفا برای دو باشگاه رئال و اتلتیکومادرید در نظر گرفته این تیم را تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ از اضافه کردن بازیکنان جدید به ترکیبش منع می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.