سرمربی اینتر تیمش را مستحق شکست برابر ساسولو ندانست و به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از sport ۳۶۰، اینتر در هفته نوزدهم سری A شکست غیر منتظره ای متحمل شد. این تیم که در ورزشگاه خانگی از ساسولو پذیرایی کرد، در نهایت با یک گل تن به شکست داد تا در آخرین بازی نیم فصل، صدرنشینی را از دست دهد و به رده سوم جدول رده بندی سقوط کند.

طبیعی است که روبرتو مانچینی از این شکست تلخ و خانگی ناراحت باشد. سرمربی نرآتزوری در مورد این دیدار گفت: متاسفانه نتوانستیم امتیازی در این دیدار به دست آوریم اما باید بگویم به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم. باید این شکست را فراموش کنیم و دوباره به روند پیروزی برگردیم. اینتر شکست خورده است و باید بازیکنان این شکست را با پیروزی‌های که به دست می آوریم فراموش کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم ساسولو فرصت گلزنی نداشت. بازی را کاملا در اختیار داشتیم و تا پایان جنگیدیم. دروازه‌بان حریف، شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. فرصت های زیادی را روی دروازه ساسولو خلق کردیم اما توپ ها وارد دروازه نمی شد. به هر حال چنین اتفاقاتی در فوتبال وجود دارد و گاهی اوقات تیمی که خوبی بازی می کند، به پیروزی نمی رسد. ادم لیاییچ به تنهایی پنج فرصت گلزنی داشت. خوش شانس نبودیم.

ازکوئل لاوتزی و مارتینس دو بازیکنی هستند که خبرهای زیادی درباره پیوستن آنها به اینتر در فصل جابه‌جایی زمستانی به گوش می رسد. مانچینی درباره جذب این دو بازیکن گفت: هر دوی آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند اما قیمت‌شان بالاست و بعید به نظر می رسد بتوانیم جذبشان کنیم.

سرمربی اینتر در پایان سخنانش به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و گفت: متاسفانه داوری در این دیدار خوب نبود و یک پنالتی به حریف هدیه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.