سرمربی فرانسوی رم به انتقاد تند از شاگردانش پرداخت و اعتراف کرد که تیمش نسبت به اوایل فصل افت زیادی داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیا ست، در حساس ترین بازی هفته نوزدهم سری A، دو تیم میلان و رم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار، رم از حریف پیش افتاد اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا امتیازات تقسیم شود و شرایط برای رودی گارسیا سخت‌تر از گذشته شود.

سرمربی فرانسوی رم در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم اما در نیمه دوم بسیار بد بازی کردیم و باید هم گل تساوی را دریافت می کردیم. بازیکنان رم گویی فوتبال بازی کردن را فراموش کرده اند. سبک بازی همیشگی‌مان را فراموش کردیم و به همین خاطر است که نمی توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به راحتی امتیاز از دست می دهیم.

او ادامه داد: از نظر فنی و تاکتیکی، هیچ چیز قابل ذکری نداشتیم. بسیار بد بازی کردیم. باید از خودمان سوال کنیم که چه بر سر تیم آماده و چرا تا این اندازه بد بازی می کنیم. از عملکرد بازیکنان در دیدار برابر میلان به هیچ وجه راضی نیستم. اگر می خواهیم به روزهای اوج‌مان برگردیم، باید پرتلاش ظاهر شویم و بیش از قبل جنگنده باشیم.

رم با این تساوی که به دست آورد ۳۴ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند. شاگردان رودی گارسیا در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی از دست دادند و همین باعث شده تا از صدر جدول رده بندی با وجود یک بازی بیشتر، پنج امتیاز اختلاف داشته باشند.

گارسیا درباره این سوال که آیا تیمش شانسی برای کسب عنوان قهرمانی دارد نیز گفت: بله ما شانس زیادی داریم. هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم.

رم نسبت به ابتدای فصل، افت محسوسی داشته و در هفته های اخیر، امتیازات زیادی از دست داده و همین باعث شده تا سخنان زیادی درباره احتمال اخراج رودی گارسیا به گوش برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.