مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که امیدوارانه پیش می‌رویم، گفت: تمام برنامه ما این است که از انتهای جدول جدا شویم.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: پس از این‌که هیات‌مدیره باشگاه حمایت خود را از اسکوچیچ اعلام و عنوان کرد که او تا پایان فصل مربی تیم است و از او حمایت صد درصدی خواهیم داشت، هدف‌مان را بر پوشاندن نقاط ضعف تیم با جذب بازیکنان مدنظر گذاشتیم.

وی بیان‌ کرد: مطمئنا یکسری محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن از این نظر که شاید برخی بازیکنان به اهواز نیایند و اولویت‌شان حضور در جای دیگری باشد، وجود دارد ولی در حد توان‌مان می‌خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و تیم را تقویت کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: اکنون نیز در حال مذاکره هستیم و جذب یکی دو بازیکن نیز تقریبا نهایی شده و در حال سپری کردن مراحل پایانی مذاکرات هستیم. به هر حال سعی‌مان این است که تیم در نیم‌فصل دوم، با آمادگی بهتر و نفرات با انگیزه‌تر و توانمندتر وارد مسابقات شود و نتایج بسیار بهتری نسبت به نیم‌فصل اول به دست آوریم.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر فقط موفق به جذب مهرداد بایرامی شده‌ایم، ضمن این‌که حسین مالکی هم به درخواست خودش فسخ قرارداد کرد و از تیم جدا شد. مطمئنا در آینده با توافقاتی که خواهیم داشت و با نقطه نظرات اسکوچیچ، نفراتی را جا به جا می‌کنیم، البته اسکوچیچ هنوز لیست خروجی به ما نداده است.

اژدری‌زاده درباره این‌که گفته می‌شود باشگاه به دنبال جذب نانگ یا کوئه‌ماها است هم، گفت: مطمئنا بر اساس نظر اسکوچیچ یک مهاجم خارجی جذب می‌کنیم تا در کنار آقای بایرامی زوج خوبی را تشکیل دهند.

وی بیان‌ کرد: تمام برنامه ما این است که از انتهای جدول جدا شویم و کاملا امیدوارانه پیش می‌رویم و هرچند که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی به جرات می‌توانم بگویم تلاش می‌کنیم تا نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پایان گفت: به هر حال هر تغییر و تحولی فراز و نشیب‌هایی دارد و تلاش ما این است که تا آن‌جا که در توان‌مان است، خدمت کنیم و بر این اساس هر اقدامی که فکر کنیم به سود باشگاه است، انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.