مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: سابقه کاری من در این ۳۶ سال مشخص است و مردم می‌دانند که من چطور کار کرده‌ام.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: خودم پیش از این به حضور در انتخابات فکر می‌کردم، اما در ۴۸ ساعت گذشته برخی از دوستان، همشهریان و خدمتگزاران خوشنام و اصیل انقلاب اسلامی با من صحبت کردند و مرا ترغیب کردند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنم. به همین دلیل شب گذشته در ساعت پایانی راهی فرمانداری شدم و برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کردم.

وی ادامه داد: من سرباز رهبر و این میهن و انقلاب هستم و ۳۶ سال به عنون سرباز و خدمتگذار خدمت کردم و هدفم از حضور در انتخابات، ادامه دادن خدمت کردن به انقلاب و مردم است. حالا این خدمت کردن می‌خواهد حضور در مجلس شورای اسلامی باشد یا در جبهه‌های جنگ علیه داعش. هدف من این است که بتوانم قدمی برای آبادانی کشورم بردارم و مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید رأی بیاورید و اینکه روی رأی پرسپولیسی‌ها در این انتخابات چقدر حساب باز کرده‌اید، افزود: واقعیت این است که خودم فکر می کنم می‌توانم رأی بیاورم اما مهمتر از این مسئله، در ابتدا تعیین صلاحیت افراد است و باید ابتدا بحث تعیین صلاحیت کاندیداها انجام شود و سپس مرحله رأی‌گیری و انتخابات در پیش خواهد بود. از طرف دیگر باید بگویم من خدمت صادقانه‌ای به پرسپولیس و هواداران این تیم کردم و آنها هم زحمات مرا فراموش نکرده‌اند. در ابتدا باید همه مردم در انتخابات که یک امر بسیار مهم است شرکت کنند و این از هر چیزی مهمتر است. البته روی کمک و رأی هواداران پرسپولیس هم حساب کرده‌ام و امیدوارم بتوانم خدمتگذار به مردم ایران باشم چرا که سابقه من مشخص است و مردم به خاطر فعالیت‌هایم در پست‌های مختلف من را می‌شناسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.