کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های رم و فیورنتینا از جام حذفی ایتالیا حذف شدند تا دو شگفتی در کوپا ایتالیا اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های جام حذفی ایتالیا با حذف تیم های رم و فیورنتینا ادامه یافت تا شگفتی در این رقابت‌ها کامل شود.

رقابت های جام حذفی ایتالیا امشب (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رم یکی از مدعیان قهرمانی به مصاف لااسپزیا رفت که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی به ضربات پنالتی کشیده شد ولی در کمال تعجب جالوروسی‌ در ضربات پنالتی از این تیم دسته‌ دومی شکست بخورد و حذف شود.

رم که این فصل در بین تیم‌های مدعی در لیگ ایتالیاست و در لیگ قهرمانان نیز باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر رئال مادرید به میدان برود، در این دیدار با تمام قوا به میدان رفت ولی بازی خوب بازیکنان حریف نزدیک بود در همان نیمه نخست باعث شود تا دروازه رمی‌ها باز شود که واکنش‌های مورگان دیسانتیس در این نیمه مانع از فروپاشی دروازه رم شد.

در نیمه دوم بازیکنان رم کمی بازی‌ را در دست گرفتند که در جدی‌ترین حمله مایکن می‌رفت تا با ضربه سر دروازه حریف را باز کند که درخشش بازیکنان حریف این اجازه را نداد. دو تیم در دو وقت ۱۵ دقیقه نخست و ۱۵ دقیقه دوم نیز بازی کم رمقی را از خود نشان دادند تا بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود که ادین ژکو و پیانیچ دو بازیکن بوسنیایی رم پنالتی‌هایشان را از دست دادند تا رم مقابل لااسپیزیا شکست بخورد و از این رقابت‌ها حذف شود.

یک شگفتی دیگر نیز در دیدار فیورنتینا و کارپی رقم خورد. در این دیدار جنجالی که دو بازیکن اخراجی و ۱۰ بازیکن اخطاری داشت کارپی موفق شد با گل دقیقه ۷۵ آنتونیو دیگائودو فیورنتینا را در خانه‌اش از جام حذفی کنار بزند تا تیم نوزدهم جدول سری آ یکی از تیم‌های حاضر در مرحله بعد باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.