کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نام مدافع سابق سپاهان که فصل جاری از لیست این تیم خارج شده بود، دوباره به لیست تیم اصفهانی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی احمدی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از اینکه یک نیم فصل را از همراهی این تیم اصفهانی محروم مانده بود، شب گذشته با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به لیست این تیم برای ادامه رقابت‌های فصل جاری اضافه شد تا به این ترتیب سپاهانی‌ها نخستین خرید خود را قبل از آغاز رسمی نقل و انتقالات نیم فصل انجام دهند.

احمدی قبل از آغاز فصل جاری نامش از لیست حسین فرکی خارج شد تا به این ترتیب این بازیکن برای حضور دوباره در ترکیب سپاهان یک نیم فصل را منتظر بماند.

این بازیکن از چندی پیش پس از قطع همکاری فرکی با سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد و توانست نظر مثبت مربی کروات را برای حضور دوباره در جمع زردپوشان اصفهانی جلب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.