جدال دو تیم ام صلال و العربی که یکی دیگر از داربی های ایرانیهای قطر بود برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر، در ادامه هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی جدال دو تیم ام صلال با العربی برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هر دو گل این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ابتدا پائولینیو در دقیقه ۶۷ برای العربی گلزنی کرد اما ۱۳ دقیقه بعد ساگوبو گل تساوی را برای ام صلال به ثمر رساند تا امتیازات این دیدار تقسیم شود.

اشکان دژاگه ستاره ایرانی العربی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد اما آندرانیک تیموریان در لیست ۱۸ نفره ام صلال نبود.

العربی با تساوی که در این دیدار به دست آورد ۲۰ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که ام صلال با ۱۸ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده السد با ستاره بزرگش ژآوی هرناندز در ورزشگاه خانگی خود ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه دو بر یک برابر السیلیه تن به شکست داد تا از صدر جدول رده بندی فاصله گیرد.

الریان با ۳۰ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول رده بندی است و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید. این تیم که در هر ۱۰ بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است در هفته یازدهم در خانه الغرافه به میدان می رود که مسعود شجاعی را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.