کاپیتان تیم الریان قطر بار دیگر توانست جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ ستارگان را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان لیگ ستارگان قطر هر ماه جایزه‌ای را به بهترین بازیکن آن ماه در نظر می‌گیرد و این لیگ به خاطر حضور بازیکنان ایرانی از اهمیت بالایی برخودار است. اکنون بهترین بازیکن ماه دسامبر یعنی آبان مشخص شده است که رودریگو تاباتا کاپیتان تیم الریان  برای دومین بار پیاپی موفق به کسب این جایزه شد.

در ماه شهریور ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا که عملکرد بسیار خوبی با تیم جدیدش السد داشت توانست این جایزه را از آن خود کند.

در ماه گذشته در لیگ ستارگان بازیکنان کشورمان عملکرد خوبی را به همراه تیم‌هایشان نداشتند فقط  مجتبی جباری به همراه تیمش الاهلی دو گل زده بود و یک پاس گل داده بود اما نتوانست این عنوان را از آن خود کند.

تاباتا با ۶ گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر شناخته شد. کاپیتان تیم الریان در ماه گذشته هم توانسته بود این جایزه را از آن خود کند. تیم الریان اکنون با گذشت ۱۰ هفته از لیگ ستارگان بدون شکست با ۳۰ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد.

از طرف دیگر فوساتی سرمربی تیم الریان هم که تا حالا هیچ شکستی را در کارنامه خود از آغاز فصل ندارد برای بار سوم پیاپی جایزه بهترین سرمربی ماه را از آن خود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.