کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم بارسلونا جایزه برترین بازیکن و مهاجم فصل ۱۵-۲۰۱۴ را به پسرش تیاگو تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیونل مسی دوشنبه شب به عنوان برترین مهاجم و بازیکن فصل رقابتنهای لالیگا انتخاب شد. گل های وی سبب شد تا بارسا به عنوان سه گانه دست پیدا کند.

مسی از فصل ۰۹-۲۰۰۸ به طور مرتب هر دو عنوان را به خود اختصاص داده به جز فصل ۱۴-۲۰۱۳ که رونالدو هر دو عنوان را از آن خود کرد.

لیونل مسی پس از کسب این عنوان اظهار کرد: دوست دارم این جایزه را به پسرم تیاگو تقدیم کنم. وقتی خانه را ترک می کنم او دیوانه می شود و می پرسد: می خواهی دوباره بروی به گل؟ من می گویم بله می خواهم بروم به گل.

وی افزود: من بابت این جوایز سپاسگزارم - پس از فصلی که ما پشت سر گذاشتیم ، شایسته کسب این عناوین بودیم و حتی شاید هم کمی بیشتر.

مسی گفت دوست داشت با نیمار و لوییس سوارس برای توپ طلای سال به روی صحنه برود. وی ادامه داد: لوییس شایسته کسب حضور در این مراسم بود اما کریستیانو هم عملکرد خیلی خوبی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.