مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به صورت تلفنی ضمن هماهنگی با مدیربرنامه‌های بازیکن، با لواندوفسکی مذاکره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل رئال مادرید، فلورنتینو پرس به دنبال جانشین رونالدو در تیمش می‌گردد و معتقد است که نه تنها بهترین بلکه تنها گزینه پیش روی او روبرت لواندوفسکی است. رئال مادرید البته بیش از دو فصل است که تلاش می‌کند این بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد اما جایی که بایرن مونیخ حضور داشته باشد، نمی‌توان شانسی برای رئال مادرید قایل شد. او از دورتموند راهی تیمی شد که آرزویش را داشت و بر قله بوندس‌لیگا ایستاده بود. در هر حال شرایط فرق کرده و او این روزها دیگر انگیزه بسیار بالایی برای ماندن در بایرن مونیخ ندارد. البته که این ادعای رسانه‌های مادریدی است.

فلورنتینو پرس در تلاش است تا پیش از مشخص شدن تکلیف آینده رونالدو و قوت گرفتن شایعه انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن، خیال هواداران رئال مادرید را از داشتن لواندوفسکی راحت کند. لواندوفسکی ۲۷ ساله تا سال ۲۰۱۹ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و سالانه از این تیم ۱۰ میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

روز گذشته، روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، با ۵ گلی که در پیروزی پنج بر یک تیمش مقابل ولفسبورگ به ثمر رساند، ۴ رکورد جهانی هم ثبت کرد که توسط موسسه گینس ثبت شد. او با این ۵ گل، رکورد سریعترین هت تریک، سریع ترین چهارگله و سریع ترین ۵ گله را به نام خود ثبت کرد. او همچنین رکورد بیشترین گل زده توسط یک بازیکن ذخیره را شکست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.