کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه استقلال در نیم فصل عملکرد خوبی از خود ارائه داده است گفت: امیدوارم این تیم در پایان فصل قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد میداوودی پس از تساوی یک بر یک سایپا مقابل استقلال با بیان این مطلب افزود: دو تیم در نیمه دوم بازی بسیار جذاب و دلچسبی از خود ارائه دادند و موقعیت زیادی داشتند که با درخشش گلرهای هر دو تیم از دست رفت.

وی افزود: ما در نیمه دوم بازی خوبی از خود ارائه کردیم و حتی می توانستیم به دو گل دست پیدا کنیم اما رحمتی مانع این کار شد و اجازه نداد به گل پیروزی دست پیدا کنیم.

میداوودی گفت: مطمئن باشید سایپا در نیم فصل دوم با تلاشی که بازیکنان و کادر فنی انجام می دهند به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

مهاجم سایپا در پایان تصریح کرد: استقلال شروع بسیار خوبی در لیگ داشت و امیدوارم در پایان فصل به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.