سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از توقف تیمش مقابل نفت تهران ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس اظهار داشت: همه شما دیدید که چه فرصت‌هایی را از دست دادیم. ما همچنین یک پنالتی را از دست دادیم. از اینکه تلاش بازیکنانم بدون سه امتیاز ماند، غمگین‌ هستم.

وی ادامه داد: دوباره زیبا و تهاجمی بازی کردیم, اما سه امتیاز را نگرفتیم. ما در نیمه اول اشتباه نداشتیم و می‌خواستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما متاسفانه در فوتبال چنین اتفاقاتی زیاد رخ داده و تیمی هم که گل نزند، گل می‌خورد. ما بدون هیچ شانسی که حریف برای گلزنی داشته باشد از روی یک اوت حریف گل خوردیم.

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: واقعیت‌های فوتبال همین است. به هر حال تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. من به نفتی‌ها بابت تلاشی که داشتند تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم بابت تلاشی‌ که انجام دادند تبریک می‌گویم. ما از این پس فقط باید کار کنیم تا نقاط ضعف خود را به ویژه در زمینه گلزنی برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما یک تیم جوان را به میدان فرستادیم. اگر بنگر و نورمحمدی را کنار بگذاریم، میانگین سنی بقیه بازیکنان ما بین ۲۰ تا ۲۴ سال بود. به هر حال این جوانان ما آینده خیلی خوبی خواهند داشت.

برانکو عنوان کرد: ما فرصت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم شما در تمرینات می‌بینیم, که چقدر روی این مسئله کار می‌کنیم. اما یک شبه نمی‌توان این مشکل را حل کرده و برای حل آن نیاز به زمان داریم. متاسفانه ما شانس‌های خیلی زیادی را در هر بازی برای گل‌زنی از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: ناراحتم از این که نتوانستیم پیروز شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

برانکو درباره از دست رفتن پنالتی پرسپولیس توسط مهدی طارمی گفت: فکر می‌کردم طارمی بتواند این ضربه را تبدیل به گل کند. من به او اعتماد کردم. طارمی آماده بود و تمایل داشت که پنالتی را خودش بزند. فکر می‌کنم چون بیرانوند با طارمی در تیم ملی هم بازی است دست او را خواند و توانست پنالتی را مهار کند.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم تکرار تصمیمی که در بازی با تراکتورسازی گرفته بود عنوان کرد: هنوز هم اعتقاد دارم که آن تصمیم درست بود. ولی در تبریز بنسون در زمین حضور داشت و اعتماد کامل به پنالتی زدن او داشتم. به هر حال شاید این که امروز طارمی پنالتی را زد و من اعتماد کردم اشتباهی بود که از جانب من صورت گرفت.

برانکو در پایان در رد خشن بودن بازی سرخپوشان گفت: ما هرگز خشن بازی نکردیم و بازیکنانم کار ناجوانمردانه انجام ندادند و به خاطر اعتراض کارت زرد نگرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.