کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت استقلال می‌گوید زمانی که امیر قلعه‌نویی نمی‌تواند جاسم کرار را کنترل کند، پس کار برای مربیان دیگر سخت‌تر است.

صادق ورمزیار در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره جدایی جاسم کرار از استقلال پس از اختلافات بسیار با مدیریت، اظهار کرد: وقتی بازیکن و مدیریت نمی‌توانند با یکدیگر کار کنند جدایی بهترین راهکار است. به اینکه کرار از این قرارداد چقدر پول به دست اورده است کاری ندارم اما باید ببینیم کرار چند بازی برای تیم به میدان رفته است. در شرایط فعلی جدایی بهتر از ماندن است، علی‌رغم اینکه بازیکنان خارجی پولشان را هم به زودی از طریق فیفا می‌گیرند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: کرار در نحوه بازی استقلال هم تاثیر گذاشته بود چرا که وقتی به میدان می‌آمد تاکتیک تیم عوض می‌شد و بازیکنان نمی‌دانستند چه کار باید کنند. به نوعی بازیکنان سر در گم می‌شدند. رفتن کرار به نفع خودش و استقلال بود و گرفتن چنین بازیکنی را هم از ابتدا اشتباه می‌دانم.

او درباره اینکه مظلومی در ابتدای فصل گفته بود می‌تواند کرار را کنترل کند اما نتوانست، گفت: کرار در تراکتورسازی، شاهین بوشهر، دوره نخست حضور در استقلال و این دوره هم مشکل داشته است. امیر قلعه‌نویی از لحاظ مدیریتی فرد موفقی است اما نتوانست کرار را کنترل کند. این نشان می‌دهد که کنترل کردن این بازیکن توسط هر فرد دیگری سخت‌تر است.

ورمزیار خاطرنشان کرد: در مسئله کرار فقط مسائل مالی نبود بلکه او با تاثیر در بازی تیم، تماشاگران را هم از ورزشگاه دور کرده بود. استقلال می‌توانست با بازیکنانی مانند جباری، جانواریو و مبعلی کار بازیسازی را نجام دهد و تماشاگر پسند هم بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.